Stjärnan, du fanns i mitt hjärta sen 4 oktober 2002, nu är du bara inte synlig men din plats är kvar i mitt hjärta.

Stärnan gumman, du kan inte fatta hur du kom i vårat hjärta. Redan första kvällen, eftermiddagen med dig har jag älskat dig. Jag kan inte fatta det...kommer aldrig göra det heller. Att du inte finns där. Att du är borta för all famtid. Saknar dig, saknar dig så damn mycket. Du var meningen, du var mitt skäl till att leva. Du var den som jag kunde vara hos, minns du? När jag satte mig hos dig i uteburen bredvid Silver?

Jag älskar dig gumman ♥


Kommentarer
Postat av: Phendran

Saknaden efter någon älskad är svår.

Men du behöver inte låta den kontrollera dig, hade hon ett bra liv, finns det inget att oroa sig för, det finns inget att vara rädd för, i döden.

2009-12-28 @ 23:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0